Vanliga frågor

Här har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna vi får.  Hittar du inte svar på din fråga. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Hur blir man medlem?
1. I vår webbutik. Vi postar passerkort/bricka till dig och betalning sker mot faktura. 
2. På gymmet när vi har Öppet Hus. Se våra tider för Öppet Hus

Hur kommer man in på gymmet?
Medlemmar har tillträde till gymmet under dess öppettider med personligt passerkort och kod.

Friskvårdsbidrag via Epassi
Vi är anslutna till  Epassi. Vill du nyttja ditt Friskvårdsbidrag hos Epassi gå in på www.epassi.se och gör ett online köp där.
Vi får meddelande från Epassi om ditt köp och gör iordning passerkort/bricka 1-3 vardagar från det vi har mottagit din beställning.

Skrivet kvitto för friskvårdsbidrag
Du får faktura på ditt köp hos oss.  Behöver du skrivet kvitto för att kunna få ut ditt friskvårdsbidrag meddela oss det. Vi mailar dig kvitto när vi har registrerat din betalning. 

Fysisk aktivitet på recept (FaR)
Fysisk aktivitet på recept (FaR) är en ordination på fysisk aktivitet som skrivs ut av hälso- och sjukvårdspersonal. Det är upp till varje friskvårdsarrangör att själva sätta sina priser. Det finns ingen subvention från Försäkringskassa, Landsting eller motsvarande till friskvårdsarrangören.

Hos oss köper du som har fått Fysisk aktivitet på recpet medlesmskap till seniorpris. Kopia på receptet ska mailas till oss i samband med beställning.

Uppsägning av autogiroavtal
Uppsägning av autogiroavtal ska ske till Nyckelgyms kundcenter . Vi rekommenderar att den sker skriftligt till nyckelgym@hotmail.com
Uppsägningen ska innehålla kortinnehavarens namn, personnummer samt vilket gym man tränar på.
Uppsägningstiden är 30 dagar och räknas fr.o.m. den dag Nyckelgym/Sköttedal Friskvård AB mottog uppsägningen.
Nyckelgym/Sköttedal Friskvård AB bekräftar alltid skrifligt per mail att vi har mottagit en uppsägning. 

Totalsumma:
    Till kassan
    Tillagd i varukorgen